IDIOTER.

Någon måste må riktigt dåligt när den måste lägga ut 60 bilder på andra personer och skriva kränkande saker för att man själv ska må bra. Det är helt sjukt hur låg självkänsla folk i denna staden och förmodligen i alla andra städer har. Detta som skrevs om mig var inte så farligt för jag och min pojkvän vet vart vi har varandra och en liten idiot bakom en skärm kommer aldrig lyckas förstöra något mellan oss. Men de skrevs så mycket värre saker om andra personer och har gjorts det förr också. Nu vet jag inte exakt vad som skrevs om dem andra eftersom kontot var borta innan jag hann se det. Men att folk ens kan komma på tanken att göra ett instagramkonto och hänga ut folk och skriva kränkande och riktigt brutala saker är ju fan skrämmande alltså. Lär er att respektera andra förfan. Jag blir så fruktansvärt arg på sånt här alltså! Inte främst för att jag blivit utsatt. Utan för att någon ens kommer på tanken att göra något och lägga ner energi och tid på att endast såra folk och förstöra för folk. IDIOTER!


Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

hände samma sak i gbg. Sjukt omoget av folk att ens kunna tänka på att göra något sånt:/

2013-04-26 @ 08:00:48
URL: http://dimans.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0