Sunday.

Gårdagen blev toppen! Fick köpt mig två underbara saker som jag visar er sedan! Jättemysig dag med älsklingen i Göteborg, vi åt även på bamboo och rullade sedan därifrån haha! Idag gick vi upp vid halv 9 å sen vid 10 åkte vi hem till Joakim så tvättade han bilen medans ja softade i solstolen haha, gööörgött! Sedan städade vi hans rum och möblerade om lite oså! Nu ska vi även städa mitt rum så de blir gött! Ikväll hoppas ja även på träning, ett fuego pass hade ja tänkt! Och som ni nog vet vann Loreen melodifestivalen igår vilket var absolut helt rätt! Hon är grym! Danny var också grym men hon var liksom snäppet högre! Vad tycker ni? Va de rätt låt som vann?


Älsklingen tog två finfina bilder på mig när ja stekte i solen haha! Sover som en sten. Men dom bjur ja på haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0