My lovely weekend.

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen! Har helt enkelt inte haft tid för datorn. I fredags spenderade jag somsagt kvällen med Rebecca och Jenny, hade de supermysigt! Sen vid 12 gick jag hem och då kom Joakim till mig och sov hos mig. Lördag morgon väckte Joakim mig med att vi skulle åka och kolla på fotboll i det iskalla vädret ute på thordéngården Oddevold - ÖIS, så de va bara att ge sig iväg.. Såg dock bara en halvlek för de va så himla kallt. Sen åkte vi hem till hans mamma och badade jacuzzi i typ 3 timmar haha, tro fan att vi blev rena! Mysigt var de också! Runt halv 6 åkte vi hem till mig och åt middag och kollade melodifesivalen och sen film med min familj. Blev en supermysig lördag helt enkelt! På söndagen tog vi de bara lugnt, gick en liten promenad, satte oss och softa på ett berg i de fina vädret. Sen spela vi lite tv spel och kollade film oså, slapp söndag. På kvällen blev de träning för mig och sen softade jag hos Jenny och sov även där. Kom nyss hem från henne och idag blir det nog städning! En underbar helg iallafall!

Hoppas ni alla har haft en underbar helg och att ni får en underbar första dag på lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0