Mobilblogg.

Sitter i skolan och ska precis ha naturkunskap, lång dag idag då jag slutar 20 i 4. De har varit dåligt med uppdatering nu ett tag för har haft fullt upp med träning oså. I måndags hade jag två danser, i tisdags en dans å sen tränade jag Friskis också och igår tränade jag Friskis igen. Idag får jag se om det blir någon träning eller om det blir vilodag för imorgon blir det nämligen träning igen med Evelina. Då kör vi ett spinningpass efter skolan på Friskis! Det var väl allt jag hade å säga. Vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: isabel

man kopierar dom från sidan där man hittar dom bara å sparar ner till skrivbordet sen lägger man upp dom som vanliga bilder! :)

2011-09-29 @ 17:01:31
URL: http://bellapellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0