baby say me, why not me?

Tisdag!! Lång skoldag men jag har allt tagit mig igenom den ändå. Spelade gitarr på musiken och inte för att skryta men ja va riktigt grym! ;) En del av oss hade även nationellt prov engelska tal delen men jag hann inte göra så får väl göra på torsdag. Har börjar bli riktigt nervös inför de faktiskt, man ska ju typ sitta och prata i 20 minuter.. Det som står på schemat resten av dagen är: Evelina kommer hit, vi pluggar, vi drar ner till friskis och gymmar! Får hoppas på en tidig kväll för mig idag så jag kanske hinner med att kolla på lite O.C när jag kommer hem ikväll. Det är helt klart den bästa serien enligt mig!
FRÅGA TILL ER LÄSARE!: Har du någon serie du tycker om? Isåfall vilken är din favoritserie? :D

några av mina favoritserier! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ANDRA AVENYN! <3 ååhh gud va jag saknar det! KOM TILLBAKA!

2011-05-03 @ 20:09:02
Postat av: emma

solsidan, Grey's Anatomy, the hills, the city! lovelovelove!

2011-05-05 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0