Göteborg med Wictoria

Var ju somsagt i Göteborg igår tills idag. När vi kom dit gick käkade vi först på Mc Donalds å sen gick vi runt i massa affärer lite överallt! Fick köpt mig en snygg magtröja! Sen tog vi en liten fika på Expresso house och lite senare mötte vi upp Joakim & Linda ( Wictorias pappa & hans tjej ) för att äta på Pizza Hatt. Efter vi ätit åkte vi till Bergakungen och lyckades få två biljetter till "En låtsas fru". Filmen var hur bra somhelst! REKOMMENDERAS STARKT. Sen var det hem till lägenheten & dega en stund och sen sova! Kom hem runt 12 idag och nu ska jag snart sätta mig och plugga å sen funderar jag på om jag ska dra ut och springa i detta fina vädret eller om jag ska köra ett träningspass på friskis ikväll.

Tack för en underbar helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Katarina Grosvold

Du är helt underbar!!!!! I löve you :)

2011-03-06 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0