Ge mig lite mer

Idag har jag varit riktigt glad faktiskt och mått super! :D Även fast inte dagen började speciellt bra haha.. missade båda bussarna så kom lite sent men de gick bra ändå. Kort dag i skolan och sen hängde Eve med mig hem. Vi käka mat, drack cappuccino, åt chips, pluggade lite, och pratade om allt mellan himmel och gjord! Älskar den tjejen verkligen & jag kan prata med henne om absolut ALLT. Sen drog hon med mamma ner till friskis och träna och lite senare åkte jag och tränade handboll! Var skitkul idag och min kraft tog aldrig slut, sprang som en jävla uberkanin eller något! Och efter träningen var jag inte ens trött, hade lätt kunnat köra 2 timmar till eller nåt haha! Så ska det kännas, det är då de är som goast. Är hemma nu iallfall och ska snart traska mig ner och ta en dusch å lite kvällskäk å sen blir det sängen! Taggar inför morgondagen med endast PLUGG och dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0