Im still alive!

Heej bloggen! Jag har inte uppdaterat på ett bra tag nu men har liksom inte haft orken och har haft bättre saker för mig helt enkelt :D Det har ju varit skolavslutning å grejer! I onsdag då, när det var skolavslutning så firade jag det med massa goa brudar! Var först hemma hos Fanny och käkade gott oså sen drog vi vidare till skeppan där det var en jävla massa folk, riktigt go kväll blev de! Idag drog det igång med Junicupen men mitt lag spelade inte idag, vi börjar spela imorgon! Riktigt taggad nu men liten nervöst eftersom att jag inte spelat match på ungefär 1 år haha! Men det ska väl gå bra. Hoppas ni kommer och kollar! Kan behöva erat stöd ;)
10.00 Kroppskultur - Bjurslätts, Plan 9
13.20 Kroppskultur - Stenungsund, Plan 14
16.40 Kroppskultur - Glassverket, Plan 14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0