Hemma igen!

Som ni märkt så har jag inte bloggat på några dagar och det är pga att jag varit bortrest. Har nämligen varit ute på havet med båten! Det har varit helt underbart för vädret har varit superfint och vi har haft det jättemysigt! Är helnöjd med trippen! Glömde även blogga innan vi åkte för de blev väldigt stressigt oså så hoppas ni inte saknat mig för mycket! Men nu är jag iallafall hemma igen och har äntligen fått duschat och rakat benen m.m haha, det har varit efterlängtat! Ikväll blir det fjorden med massa härligt folk skulle jag tro! Hoppas på en go kväll! Slänger säkert in en outfit bild senare om jag hinner ! :D
Tre söta bilder på min söta familj bara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0