Taggar inför en ny vecka

Då var denna helgen snart över. Och jag känner faktiskt att jag verkligen har fått vila ut mig men har ändå hunnit med massa kul! Och har även gjort basläxan hihihi & städat har jag också gjort! Det får vi inte glömma, och så har jag hjälpt pappa med toan som vi håller på att renovera! (y) Bra Elin! Har även hunnit med träningen! Kom nyss hem från ett gött baspass med Rebecca, mamma & Lena. Känner verkligen att jag är helt slut nu, har varit trött hela denna dagen. Men det är bra för nu är den ju snart slut. Ska bara duscha och bestämma kläder inför morgondagen. Sen så lägger jag mig i sängen och kollar på nårga goa avsnitt från "One Tree Hill"! Bättre avslut på dagen kan det ju bara inte bli.


Jag älskar dig min underbara vän ♥

Kommentarer
Postat av: Svettlana <3

Jag älskar dig också mon going <3

2011-01-18 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0