God Morgon / God Middag ?

God Morgon eller God middag, kalla det vad ni vill! Jag har iallafall vaknat nu för att mamma tvingade upp mig för att det ska komma hit någon och fixa mitt element tror jag eftersom de gick sönder för ett tag sen, så han ska väl sätta in ett nytt nu eller något, jag vet inte. Hatar att behöva gå upp ur sängen när jag ändå inte vet vad jag ska göra idag. Får väl se vart ödet för mig. Familjen hade kanske planer på att gå till krogen ikväll och äta oså, samt kolla på min brors band som ska spela där. Men tvivlet ligger ju på om jag kommer in där överhuvudtaget. Borde jag väl få om jag är med mina föräldrar, eller? Jaja vi får väl se hur det blir med de. Annars så har jag inte en blekaste aning om vad som händer idag faktiskt.


Diddy - Dirty Money - Coming Home ft. Skylar Grey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0