wednesday is over

Blev en kort dag för mig på västerskolan idag. Hade gympa och då körde vi boxning, det var fan askul fast det tog på krafterna kan man säga haha! Sen hade vi matte och sen var min dag på västerskolan slut för då bar det iväg ner till agneberg för att skugga Handel, fast vi skulle ju skugga för att se hur det var på Turism då, så självklart blir dendär jävla lektionen som dom har en gång i veckan i Turism inställd. Men vi stannade kvar ändå och nu är jag faktiskt lite sugen på handel! Nog om de! Efter skolan åkte jag hem och så somnade jag i fåtöljen som vanligt... Sen vid 8 bar det iväg på träning och idag var Kristin med! Inte trodde jag att hon var en sån jävel på att lira handboll! Första gången hon spelar haha :D Asgrymt! Nu är jag jättetrött och ska sova! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0