Skrattretande

Anonym om Party all night? Not for me:
hahahaahah de där va nog den fulaste bilden jag sett, världens största fejksmile. du ser bara dum ut. och varför har du så fult kontrast på bilden? du ser bara smutsig ut
Du är ett perfekt exempel på sånna personer som man bara SKRATTAR åt. För det första så skriver du inte ditt namn utan namnger dig som anonym för att du inte vågar stå för det du skriver. För det andra så tar jag inte åt mig det lilla minsta av din lille söta kommentar för jag tycker om mig själv som jag är och din åsikt är helt meningslös eftersom att jag inte bryr mig om vad du tycker. Så lägg ner din tid på något som är lite mer... värt att lägga tid på, eftersom att varken du jag eller någon annan tjänar på att du skriver massa fjantiga kommentarer.
Anonym om Party all night? Not for me:
hahahaahah de där va nog den fulaste bilden jag sett, världens största fejksmile. du ser bara dum ut. och varför har du så fult kontrast på bilden? du ser bara smutsig ut

Mitt svar på de:
Du är ett perfekt exempel på sånna personer som man bara SKRATTAR åt. För det första så skriver du inte ditt namn utan namnger dig som anonym för att du inte vågar stå för det du skriver. För det andra så tar jag inte åt mig det lilla minsta av din lille söta kommentar för jag tycker om mig själv som jag är och din åsikt är helt meningslös eftersom att jag inte bryr mig om vad du tycker. Så lägg ner din tid på något som är lite mer... värt att lägga tid på, eftersom att varken du jag eller någon annan tjänar på att du skriver massa fjantiga kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0