Love is overrated

Min dag lite snabbt! Rebecca & Kristin sov här inatt. Imorse vaknade vi ganska sent, drog iväg ner till gymmet en stund efter vi vaknat och ätit god nyttig frukost! Efter gymmet bar det hemmåt en snabbis för att bara byta om lite snabbt och sen var det bussen ner till stan för att möta Felicia och sola. Bussen hem igen för att duscha och göra mig iordning. Bussen ner till stan igen vid 5 för att möta min moster. Gick till Lejas café och lämnade CV och sen gick vi runt i lite affärer och sen var det vidare till Café Roomer för vi var bjudna dit på en go kväll med mat fika och prat om kaffe ( en känd kille som var "expert" på kaffe pratade ) Det var riktigt intressant faktiskt och man fick veta mycket saker som man inte hade en susning om. Sen fick jag även lämnat mitt CV där och presenterat mig för Anders ( chefen ) och Åsa ( personalansvarig ). Så nu är det väl bara att vänta och hoppas! Ska ju självklart söka till fler ställen men vill så gärna få jobb på ett café! Kom hem runt 9 halv 10 och nu sitter jag här igen framför datorn. De var min dag de! Hoppas att ni också har haft en trevlig torsdag! Synd bara att det närmar sig slutet på lovet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0