Dag 2 - Mina Syskon

Min äldsta bror heter Emil Johansson och är född år 89. Han bor för tillfället i Göteborg där han pluggar på Chalmers. Jag kommer aldrig ihåg vad det är han ska bli, menmen där är han iallfall. Han bor tillsammans med sin flickvän Linda, riktigt go tjej. Hoppas på att de blir barn snart efter högskolan! Skulle jag beskriva Emil med 3 ord skulle det vara: SMART, speciell & envis. Men han är en go kille som man även kan lära sig av!
Min andra bror heter Anton Johansson och är född år 92. Han bor hemma och pluggar sista året på gymnasiet. Han går bygg och ska bli snickare precis som pappa. Han har ingen brud, alltså singel men kanske inte så sökande. Antingen så spelar han dator eller så super han! Anton är lite mer lik mig än vad Emil är. Då menar jag inte utseendet utan själva livsstilen om man säger så. Skulle jag beskriva Anton med tre ord så skulle det vara: datanörd, beskyddande & lite smårolig kanske. Go kille som bryr sig mycket om sin lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0