Äntligen klar!

Har suttit här nu i nån/några timmar och fixat bloggen. Men nu känns det som att jag är klar och jag är faktiskt ganska nöjd! Får väl se hur länge jag har det såhär eller när det sker någon ny ändring! Klockan är över midnatt och jaa...Vad ska man säga! Jag borde ligga och storsova nu, det är en sak som är säker. Men som tur är har vi en liten sovmorgon imorgon, vi börjar klockan 9 i ishallen och pappa kör upp mig så det räcker att jag går upp 08.00-08.30. Imorgon blir det även första träningen som jag tränar med en del av gamla gänget igen i handbollen. Ska bli underbart att få träffa Läckan & Miche igen, guuu va jag saknar dom göbbarna! Det lär väl en del plugg imorgon också eftersom jag måste skriva om Oscar Schindler för om man inte började i tid skulle man aldrig klara det/hinna klart enligt Herentz, men jag tror på mig haha! Jag klarar dethär :D Men nu är det verkligen läggdags!

See you tomorrow! ♥
Älskar dig min vän. Wictoria Ljung ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0