wednesday.

Joakim sov hos mig inatt och körde mig till skolan vid halv 11, kommer dit så är INGEN där.. ringer Sofia och frågar vart alla håller hus så kläcker hon att vi har sovmorgon till 12... härligt! Ringde Joakim igen så kom han å hämtade mig och bara för att jag missade lunchen då så är han så söt att han bjuder mig på thaibuffé. Tur att man har världens bästa pojkvän! Hade sedan tre timmars grupparbete, vi blev äntligen klara! Imorgon är det dax för redovisning! Hoppas det går bra. Har även två prov imorgon, naturkunskap och matte! Efter skolan åkte jag hem en stund och sen åkte jag ner till stan och mötte Jenny så kollade vi runt lite sen kom Jocke ner så mötte vi även Ebba och hennes kille så gick vi och kollade på Sofias teater, riktigt grym faktiskt! Sen åkte vi hem till mig, jag joakim och jenny å nu har jocke åkt hem så nu ska vi mysa lite med popcorn och film oså. puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0