The world is yours.

Lite kort om min dag! Rebecca och Jenny sov hos mig inatt! Imorse gick jag och Rebecca upp vid halv 10 för att åka ner å sola med våra mammor en snabbis, gött med lite extra färg nu innan nyår! Jenny låg kvar hemma hos mig så när jag kom hem sen så kröp jag ner bredvid henne i sängen igen och somna om direkt haha, så sov vi till halv 2. Sen bara vi slappade typ tills halv 6 då vi drog å träna med Rebecca! Två plass blev det, danspass och medelpass! Måste säga att danspasset var grymt kul! Rekommenderas verkligen! Nu har jag duschat oså så ska bara göra mig iordning lite sen åker jag & Jenny ut till Maxi och storhandlar inför nyår!! Har riktigt goa planer inför lördagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0