Svar på frågorna.

Postat av: Rebecca

hur känns det att ha en glugg? har alltid undrat! känns det inte väldigt konstigt när du trycker tungan mot tänderna och det är ett... hål där? haha gud vad töntig jag är... men ändå? :)

Svar: Haha jadu! Det var en rolig fråga! De känns nog inte så speciellt annorlunda skulle ja tro! Kan dock få in tungan mellan tänderna haha!

Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du? :)

Svar: Jag läser inte så många bloggar faktiskt, men några är www.juliiahansson.blogg.se, www.eevelinajonsson.blogg.se, www.amandamjonsson.blogg.se, www.kenzas.se, www.imfancy.blogg.se!

Postat av: sandra

vart har du köpt jackan på bilden? :)

Svar: Det är faktiskt min pappas jacka så jag har ingen aning om vart den är köpt! :)

Postat av: evelina jonssson

vilket är ditt drömjobb?
Vad tror du att du kommer jobba med när du blir stor?
love you ma girl! <3

Svar: Hmm jadu min kära vän, advokat har jag varit inne på rätt mycket, en riktigt bra advokat hade vart grymt! Dock inte i lilla uddevalla utan i någon storstad! Jag har faktiskt ingen aning just nu, går ju somsagt handel så får väl börja i butiken å sen se vad som händer. Vet inte vad jag vill bli riktigt.. Love u to! <3

Postat av: Anonym

vilka har du legat med, om du ens har det..

Svar: Det är privat och ingen annan har med de å göra :)

Postat av:

du har aldrig vart tillsammans med någon va?

Svar: Inte förutom den jag är tillsammans med just nu. Visst man har ju haft "förhållanden" när man var liten, men har inte haft något seriöst förens nu för har aldrig riktigt blivit riktigt kär i någon om man säger så.

Postat av: the patron

men vad skulle du gjort om du vann 1 miljon? :D puss på dig

Svar: Haha jobbig fråga kompis! Men jag skulle nog sparat en hel del och ha det när jag blir stor! Och självklart resa massa!! Älskar ju att resa! :D Sen kanske shoppat lite, det är ju aldrig fel! ;)

Postat av: Amanda Jonsson

Vad är din högsta dröm?
Vad skulle du vilja bo i framtiden?
Love u my girl <3

Svar: Min högsta dröm är att få en bra framtid, roligt jobb med bra lön, underbar familj och verkligen trivas med livet! De hade varit toppen! Jag skulle vilja bo i en storstad! Helst i ett annat land faktiskt! Har alltid drömt om att bo i andra länder så som man ser på filmer osv.. ! Det är jag nog inte ensam om haha! Allt verkar mycket roligare där..

Postat av: Rebecca Johansson

Hur är det på den linjen du går på ? :)

Svar: Det är jättebra! Jag stortrivs! :D Lagom med plugg och bra lärare ( kan ju bortse från en ) och go klass!

Postat av: ditt fan

asså du är typ min största idol!!!!!!!!!!

Svar: Tack ska du ha! :)

Postat av: Anonym

du har fin kropp, naturlig liksom! hur mycket väger du ?:)

Svar: Tack så mycket! Men min vikt är inget ja gärna pratar om, det är alltså privat så den frågan svarar jag inte på :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vem är du tsm?

Svara i inlägg tack :)

2011-12-09 @ 12:37:35
Postat av: Anonym

vem är du tillsammans med nu? :)

2011-12-09 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0