Frukost utomhus!

Kristin sov hos mig inatt och igår var vi somsagt ute och grillade på skeppsviken med goa brudar! riktigt mysigt faktiskt. Drog sedan hem till mig och kollade på en film som vi somnade till. Upp ur sängen halv 10 imorse och ner och fixa frukost och ut å satte oss i solen! helt underbart. Runt halv 11 kom mormor och hämtade mig så köpte vi garn för hon ska sticka en pippitröja till mig :) snäll mormor jag har! När jag kom hem igen gick jag ut och satte mig i solen igen, man kan ju bara inte låta bli ;) Nu kom jag precis in och tänkte faktiskt sätta mig och spela lite sims! det var riktigt längesen och görsugen är jag haha :D Ikväll hittar vi nog på något skoj igen! Har kanske lite planer, men vi får se va som händer ;) Hoppas ni alla har ett lika underbart lov som jag! :D
Två bilder från frukosten på mig och min söta underbara vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0