Inte gott alls

Glömde å vakna imorse eller något, kommer inte ihåg om jag gick upp och stängde av väckarklockan som skulle ringa klockan 8 eller om den inte ringde alls. Mitt minne är inte så långt förstår ni.. Marita (lärare typ) ringde iallafall och väckta mig klockan 9, då jag egentligen skulle vart på kasen och STARTAT på orienteringen. Så det var bara direkt upp ur sängen, klä på mig och dra ner till Kasen, va där på en kvart! Alla i min klass hade redan startat så jag fick springa med Jennie, Malin & Ida å de gick ju superbra haha! Men fyfan va tråkigt det är att orientera :( Sen hade jag en halvtimma på mig hemma att duscha och äta oså, haha förjävligt! Men jag hann allt! Sen hade vi kemiprov å de gick allt helt okej, å sen var de livskunskap som jag inte gjorde något alls på typ. Nu vill jag egentligen äta för jag är hungrig, men ja orkar fan inte laga något och ingen annan är hemma :( Får hoppas att Wici kommer snart så hon kan hjälpa mig haha! Men vi hörs senare ! Puuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0