I hate that i love you so

Guuud vad jag har nördat datan! HEELA kvällen lång haha. Inte gjort någon nytta alls om jag ska vara ärlig, okej jag skrev nån rad på novellen men de va väl allt. Har suttit å kollat maassvis med bloggar, för jäävlar va skoj de är! Har kollat på Idol också men jag missade ju dendär skiten som är klockan 22.40, fattar fan inte hur ja lyckas satt liksom å väntade med tv:n på men inget ljud så lyckas ja missa det?! helt sjukt så har lite ryck på facebook nu för ingen svarar vem som gick vidare.. -.- Haha ska gå & lägga mig nu för imorgon är det back to dagis! Börjar faktiskt bli lite roligare att leka med alla skitungar hihi, dom är ju söööta! Fast inte när dom har bajsat haha ! puuusshej mina godingar!!

Här har ni dom söta bilderna på mig från dagis.. riktigt dåliga bilder men de får duga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0