helg med wictoria

I Fredags så åkte jag hem till Wictoria någon gång efter att jag hade kommit hem från sista praodagen på Emaus. Kan ju också säga att sista dagen var jättekul! Vi rensa kaninburar, rykta hästar, körde häst & vagn, plocka hästskit, fick en ny kompis & red häst! (y) Somsagt så åkte jag ju till Wictoria sen då & vi drog ut på en promenad med Emil & Elias, roliga grabbar dedär! Sen så skulle Elias in så drog vi hem till Emil, först skjutsa han mig på dendär fiddin haha eller vafan de heter å sen åkte han å hämta Wici, å ja kan säga att jag var LIIIVRÄDD haha! Han körde som en IDIOT haha men ja överlevde! :) Så var vi hos han till typ 2 å sen gick vi hem till Wictoria å sov där. Vaknade nångång vid 2 på lördag. Åkte direkt ner till stan, skulle köpa blommor men det var stängt så de fick bli 1kg godis istället haha! Vet vi är ganska tjocka.. Sen drog vi hem till Wictoria igen å lite senare kom Larsén & Nelly så kollade vi film osåå & passa Casandra, ääälskar den tösen, min bästis lätt! Sen käka vi tacos å drog ut till Dalaberg å träffa massa mer, spela lite fotboll å spela kort oså. Senare vid 11 drog vi till Elias å kollade film oså sen slagga vi där också.

Nu sitter vi å dunkar lite musik hos mig å ska snart byta om å lite så för klockan 2 blir det kalas hemma hos Wictoria för Casandra & Robin å den lille nya bebisen också! De blir nice, me tåårta å grejer hihi! Men vi hööörs ! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0