You took my tears ..

Alldeles för mycket data & TV och alldeles för lite plugg.. Har kollat på paradise hotel och idag åkte Andres ut. De kunde man lista ut innan, menmen lite tråkigt för ja ville ha ut JP, gillar inte alls honom haha, en riktig skit. Sen så har jag bara suttit och degar framför datorn. Är lite besviken på två personer som jag verkligen inte förstår mig på just nu.. menmen de löser sig nog! Nu ska jag plugga på hemkunskapsprovet som vi har imorgon, ska plugga tills jag kan ALLT, haha får se hur det går.. Stänger av datorn så det blir inga mer inlägg ikväll!

Har ny header också, vad tycker ni om den? Hiss/Diss?


Kommentarer
Postat av: bea

den va fan jätte najjs asså :D

2010-10-22 @ 19:39:44
URL: http://beatricegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0