Good night sleep tight

Stänger av datorn nu så jag säger godnatt. Ska bestämma kläder inför imorgon och sen ska jag gå och borsta  tänderna och sen så blir det sängen för min del! Har två prov imorgon som jag måste orka med så det är bäst att jag lägger mig i tid! Ska ha prov på procent i matten & ett nationellt "testprov" i Engelska. Hoppas att det går bra! Blir nog träning även imorgon, direkt efter skolan kör vi igen! Det var riktigt kul idag faktiskt! Felicias pappa hjälpte oss att komma igång och så visade han hur man gjorde oså. Vi tränade rygg och ben & sen gick vi på ett pass som heter Core. Ett pass där man tränar magen, och fyhelvette va de var jobbigt! Men vi tog oss igenom det iallafall! Imorgon får vi se vad det blir för träning!


See you tomorrow! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0