go söndagskväll

Har lagat mig en god omelett med gurka & tomat till! Sitter och kollar på 5an där de bara rullar in bra program, sitter och skriver lite på engelska novellen som ska lämnas in imorgon, den är nog snart klar! Bara tar de lugnt, njuter av livet helt enkelt. Lover har varit grymt bra och verkligen behövande! Taggar inför en ny vecka, bara att köra på nu tills nästa ledighet! Så mycket tankar om vilken linje och vilket gymnasium man ska välja, det skrämmer mig. Jag vet inte vad jag vill, vad jag vill bli, vad jag vill göra i framtiden. Jag kan inte välja nu! Aja, får väl göra ett val tillslut iallafall, är väldigt sugen på stylist men så får man höra av alla, då får du ingen bra utbildning eller jobb efteråt å blablabla, men ja vill ju ha kul! Vill inte gå 3 tråkiga år till i skolan..

Bilder på mig från idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0