A better day today

Riktigt skön skoldag! Hade såndär kompletterings dag så man fick jobba med vad man ville och göra sånt man ligger efter med. Så det var gött, de behövdes! Sen hade jag kvarsittning men det gick fort! Gick sedan ner till stan och mötte upp Felicia så skulle vi till Da Capo, men nä! Då stängde det en halvtimmare tidigare idag... typiskt!! Sen gick vi hem till Felicia så provade hon lite maskeradkläder men hittade inget bra så vi åkte ut till torp, jag fick köpt mig mina leggins! UNDERBARA! Kollade på maskerad kläder, men nä hittade inget bra. Hade sjukt ont i fötterna för hade gått i klackskor HELA dagen... Trodde jag skulle börja grina så ont jag hade, förstår ni då hur illa det var? ;) Till slut kom vi hem iallafall å då hitta vi dom bästa kläderna!! :D Ni får tyvär inte veta vad för än på fredag! (a) Nu har jag suttit och kollat igenom HELA gymnasiekatalogen och pekat ut alla snygga killar för mamma, hehehe.. Nu ska jag duscha sen ska jag sova !!! Är så jävla trött.

GOD NATT ÄLSKINGAR!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0