Två vinster på en dag

SVERIGE ÄR I FINAL! Slog Rumänien i semifinalen med 25-23 och är nu i final mot Norge! Gryyymt Sverige! Efter matchen åkte vi ner till agneberg för att stå i kiosken och även kolla lite på Herrarna som mötte Djurgården, och även dom drog en seger! Riktigt bra match faktiskt. Därimot så var det dom sämsta domarna som jag sett på länge, totalt värdelösa. Kom nyss hem och bosatte mig direkt vid datorn. Blir nog en go lugn kväll somsagt, på vilket sätt återstår att se ;) Kristin kommer antagligen hit lite senare iallafall.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på Paradise hotel. Har ju missat en jäävla massa avsnitt så jag har en del att göra haha! Men det är gött de, så jävla spännande är det, haha vad somhelst kan ju hända nu! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0