läggdags kanske

BACK TO SCHOOL!


Håller fortfarande på att ladda ner låtar, de går ju inte sådär jättesnabbt om man säger så. Men nu har jag iallafall ett antal låtar som kan kan spelas runt i ipoden. Nu måste jag nog ta å gå och lägga mig så jag orkar upp klockan 7 imorgon bitti. Känns inte som att det är skola imorgon, har nog inte riktigt fattat det ännu. Men det ska faktiskt inte bli sådär sjukt himla tråkigt att komma tillbaka. Men om en vecka igen så tänker man.. ååh jag vill ha lov! Det kommer kännas konstigt att börja i skolan igen för man har liksom vant sig vid detta livet. Att vakna upp på morgonen och täna "Åååh vad ska vi hitta på för roligt idag då?!" Nu blir det liksom "Vad ska vi hitta på i helgen?" eller liknande. Ni förstår hur jag menar. Det har iallafall varit ett grymt sommarlov! Fast de kunde varit jävligt mycket grymmare om bara de där J*VLA vädret kunde vara bra någong gång.. -.- Lite tråkigt såja.. menmen. Nu måste jag lägga mig! Är inte ens trött, knepigt. God natt mina babes!

SOMMARLOVET 2010 - minne för livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0