Idag har jag varit med Evelina

& vi har bakat..











de blev en kladdkaka till slut..

Vi har ju självklart inte bara bakat, vi åt upp den också haha! Sen har vi suttit och pratat om verkligen allt haha! Det var ju ett tag sen vi var med varandra nu.. så det var kul :)

Skolan känns redan som vanligt igen, idag fick vi nya böcker i alla ämnena som vi hade idag, och så gick vi igenom lite om vad vi skulle jobba med och så. Och den nya idrottsläraren verkar ju assume! Matteläraren va inte heller helt fel! Så det ska nog bli bra detta. Har en ny snygging i kiosken också haha! En 91a som brukade dömma oss i handbollen :) Så det ska nog allt bli ett bra år detta haha! :D Nu ska jag snart ta mina sömntabletter och gå å lägga mig. Mamma fixa de till mig idag för har jättesvårt att somna på kvällarna även fast jag är trött.. Gick ju och la mig klockan 10 igår och somnade inte för än 12.. "/ lite smått jobbigt. Så får hoppas att tabletterna hjälper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0