First day in school

Första dagen i skolan avklarad! Kan ju inte säga att vi gjorde speciellt mycket! Softade mest ígenom dagen. Vi gick ju igenom schema och sånt, massa lärarbyten osv.. SKOLFOTO PÅ TORSDAG OCH FREDAG! de värsta jag vet. Men de ska jag nog överleva :) Det var kul att se alla, vissa har ju verkligen förändrats! Tråkigt att inte 9orna är kvar :( bara massa pluttar å kolla på nu :/ Snart ska jag vara med Jennifer, vi ska till torp och köpta oss varsin kalender! Fick ju ingen i skolan i år bara för att alla slänger den haha :( Men vi hörs senare såklart! Puuuss & Kram


Kommentarer
Postat av: evelinajonsson

hahaahhah buhu, har du inget att kolla på längre :O :D



inte jag heller.. åhh kolla niorna spelar fotboll... uatn tröja :O nej just det det är fyrorna som slåss om vem som ska skjuta mål -.-

2010-08-23 @ 16:34:34
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0