21.54 - sängen

Det är helt galet! klockan är inte ens 10 och jag ska gå & lägga mig :o Det är faktiskt riktigt gött för jag är trött som en gris! Och ja behöver min skönhetssömn haha (a) Imorgon verkar det som att vi skulle köra igång med vanliga lektioner direkt så vi börjar dagen med idrott med våran nya snygga lärare Pontus (a) Eller vad tycker du Amanda ? haha så himla kul. När han kom ner för trappan och Jessica bara "Här är eran nya idrottslärare!" så stod Amanda och dagdrömde eller något.. för söt e hon den tösen! Ska ha han & Jocke å han e ju för go han :) Så de blir riktigt nice! Men nu ska jag dra mig till sängen och ipoden är med mig! UNDERBART! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0