bareMinerals



bareMinerals Get Started Kit - åtta produkter till ett oslagbart pris!
Allt du behöver för att skapa en naturlig makeup för vardag och fest. Utöver två foundations i närliggande nyanser innehåller Get Started en concealer, tre borstar, en 100 % naturlig All-Over Face Color och ett fixerande puder. En inspirerande How To-DVD på 60 minuter ingår, med Swirl, Tap & Buff-tekniken och massor av makeuptips.
För att alla ska hitta sin perfekta nyans finns Get Started Kit i fyra varianter; Light, Medium, Tan och Dark.

Funderar på att önska mig detta i julklapp.. någon som använder det och kan rekommendera det??

Kommentarer
Postat av: linnea sehlberg

Produkterna är grymt bra! Kan även rekommendera Lancomes puder och läppglans och Guerlains brunpuder som är grymma! :D

2011-11-23 @ 12:05:10
Postat av: isabel andreasson

SKITBRA! Har haft mitt ID-puder i typ 2 år tror jag? Drygt som bara den. Här är alla produkter jag använder förresten: http://bellapellas.blogg.se/2011/may/make-up.html



fast på den bilden du kommenterade på hade jag inte rouge utan solpuder från ISADORA :)

2011-11-23 @ 20:18:37
URL: http://bellapellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0