Underbart väder!!

Igår var jag & kollade på två konfirmationer, först en i bäve kyrka och sen en i stadskyrkan! Dom var riktigt fina allihopa! Efter det så tog jag bussen hem och la mig och solade i den goooa värmen! runt 6-7 gick jag bort till Kristin så fick jag gööött käk oså för var ensam hemma så fick ingen mat hemma haha :( Så schyssta fläskis bjussa på lite käk! Sen runt 8 drog vi upp till dalaberg och spelade volleyboll med ett jävla gött gäng, det var jag, Sofia, Evelina, Amanda, Kristin, Clara, Jennifer, Elin, Marcus, Linus, Sam, Adrian, Jonas, Ludvig, Lifting, Fredriksson, Mohammed & Thore :D tror det var alla! sorry om jag glömde någon :$ Var där och spelade till 11 typ sen åkte vi hem så sov Evelina, Amanda och Sofia hos mig! Mina gooa brudar! Idag har vi bara softat å solat o trädgården å haft de gött. Runt halv 6 drar vi upp och spelar beachvolleyboll igen! Blev tyvär inga bilder igår så hoppas på lite kort idag! Tar nog med mig kameran så får vi se! :)

(skulle publicerats igår runt 4-5 )

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde cornelia tror jag xD haha :)

2011-05-12 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0