Only one day left

Skolan idag var seg och tråkig, hade skrivprov i Engelskan och de gick jättedåligt! Efter skolan drog jag å mötte felicia så gick vi hem till henne en stund sen gick vi ner till stan och åkte bussen hem till mig. Mamma hämtade ut mitt paket sen också för grejerna som jag hade beställt kom idag! Imorgon är det fredag och sen är det lov! Hur underbart ska inte det bli egentligen, jo JÄVLIGT UNDERBART! Fast måste plugga en hel del under lovet också och det är inte lika underbart...
Jag är jättenöjd med allt men skorna är väldigt höga men jag behåller dom nog ändå! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur skorna sitter på? :)

2011-02-19 @ 20:22:14
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur skorna ser ut på? :)

2011-02-19 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0