Inte pigg någonstans!

Igår så ringde Emil & Olle och ville att jag skulle komma ut ( till dom ) så jag GICK till bleket, fast Emil mötte mig men ändå... fyfan haha! Var ute en stund och sen gick vi hem till Emil och kollade film fast jag somnade istället för det var en såndär äcklig skräckis! När filmen var slut så var jag klarvaken haha! Då ville dom sova... :( Fast vi låg å pratade en stund sen somnade vi. Dega där en stund nu på morgonen, kom nyss hem därifrån. Tänkte lägga mig och kolla klart på The Town nu för har bara sett klart halva filmen. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta vilka olle och emil är? :)

jättebra blog förresten

2011-02-25 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0