snabbis

Kom hem för en stund sen. Sovit i bonnelandet inatt hos Jennie & Malin, Ida sov också där så vi tog bussen ner till stan tillsammans runt 12 tiden, har precis fixat mig lite smått nu för ska på dop till min kusins lille bebis, Ida Karin Maria tror ja de blev. Karin som mig hihi! (y) Nu måste jag ner å äta för snart ska vi åka! Gårdagen va okej.. ni som vet ni vet haha! mina tår.. aj! Efter dopet blir de hem till kussen på fika, sen blir de luuuugn kväll me massa plugg! yeah grymt, ne fyfan.


jag just nu.. lite smått jättesöt bara

Kommentarer
Postat av: MalinRönnbrant

hahhahahahah känslan i bilen på väg hem <3<3<3<3 fick fan nästan orgasm SÅÅÅ skönt va det att komma hem!! :D HAHA

2010-11-08 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0