Studying.

Har precis städat iordning lite på rummet. Pojkvännen åkte hem för en stund sedan. Idag har jag varig helt slut. Repade med dansen i 3 timmar imorse och de tog ganska hårt på mina krafter. Så när jag kom hem kröp jag ner bredvid älsklingen igen. Nu håller jag på att plugga på mitt tal i svenska som jag ska hålla på fredag. Känns som att det kommer gå sådär, tal är inte det bästa jag vet om man säger så.. Och imorgon är det måndag vilket betyder slut på lovet och skola för dom flesta, men inte för mig. Vi ska nämligen upp till Ramnerödskolan och ha två dansuppvisningar med uppvisningsgruppen och på onsdag ska vi till Västerskolan. Är lite nervöst men det ska nog gå bra hoppas jag! Hoppas ni alla har haft ett underbart lov! ♥

 


Kommentarer
Postat av: linnea

vad ska du prata om ? :)

2012-04-15 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0