Don't tell me.

Hejsan! Dålig uppdatering under helgen men har inte varit hemma så mycket. I fredags så var jag med Jenny hela dagen och på kvällen var även Tonje & Ebba med, vi hade en riktigt trevlig kväll och sen så sov jag även hos Jenny! På lördagen så tog jag de lugnt fram till klockan fem för då var det kalas för min moster! Var där en timma ungefär sen åkte jag hem oså kom Jenny till mig! Blev även en lugn lördag, och söndag med! Fick lite problem med magen oså men det löste sig ganska bra idag med lite tabletter med morfin i hehe. Blev även en promenad med Jenny och sen kom Sofia också så softade vi hos mig och kollade Idol & Partaj. Nu ska jag väl snart lägga mig, kolla lite kläder oså först inför morgondagen! Imorgon blir det skola till 20 i 4, sen dans kl 4, och sen dans igen kl 6! Hörs kanske efter de! puss. ♥

Kommentarer
Postat av: hetingen

Snygging ;) <3

2011-09-12 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0