Just can't get enoug

Måndag igen och det betyder skola! Hade ganska kort dag med syslöjd, skol if, svenska & bas. Efter skolan åkte jag till överby med mamma Anton & Johan för jag skulle kolla på parfymer, shorts och skor till balen. Köpte inte med mig något hem men ska nog beställa en parfym när jag åker. Hittade ett par snygga skor som kanske blir hemköpta senare, får se på det men tror iallafall dom skulle passa bra till klänningen. Hittade även helt okej snygga shorts men inga som riktigt föll mig i smaken. Senare nu på kvällen tog mig en härlig joggingrunda på cirka 30minuter. Riktigt gött känns det, med hög musikvolym i öronen är det underbart! Man kommer liksom bort på andra tankar.. Nu har jag även kört lite styrka också. Vill verkligen hålla igång träningen för man mår så mycket bättre då! Det gör iallafall jag, samtidigt som man kan känna att man kan unna sig något gott ibland. Nu är det även dax för mig att gå och lägga sig! Är riktigt dålig på att lägga mig i tid tyvär.. men det är ju bara jag som drabbar så, måste skärpa mig men det är så gott som omöjligt! Säger så sålänge! God Natt alla goingar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie =)

Kan du inte visa bild på din balklänning? :)

2011-05-03 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0