Some People Are Born Idiots

Jag har haft en slappdag idag, som alla andra dagar ungefär? Gör inte mycket alls på dagarna nu när jag har slutat i handbollen.. Men på torsadg och fredag blir det dans! Det är ju prova på vecka nu. Så det blir skoj! Har verkligen läängtat efter att få börja i dans! Och nu jävlar, nu kör vi! Har alltid älskat att dansa. Gick i dans när jag var mindre och det är ju så jääkla skoj! Min dröm är ju att kunna dansa haha! Jag ska börja i hiphop/street & mtv.
Klicka här om du också vill anmäla dig till dans på kulturskolan:
http://www.uddevalla.se/uddevalla/kulturochfritid/kulturskolan/dans.4.6a00179f107ff6bb13280005316.html

Nu ska jag ta mina två tidningar och lägga mig i sängen & läsa en stund. Sen blir det SOVA SOVA SOVA! Jättetrött faktiskt och måste vara pigg imorgon i skolan, ska ju ta skolkort igen! Med Skol IF denna gången då, hoppas att de ska gå bra det med haha! Men vi hörs imorgon! Pusshej babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0