rast och jag är heemma!

Har rast nu till halv 1, så drog hem å käka lite för får ingen mat där haha.. snålt :/ eller ah de kostar 30kr isåfall. Så de fick bli piroger för mig idag! Drar tillbaka sen vid halv 1 och slutar sedan klockan 2. Tror vi bara skulle vara ute. Idag var de inte lika tråkigt haha, har mest softat. När jag kom dit satt jag å lekte lite me ungarna sen hade dom sovstund å då la jag mig i soffan och sov jag med haha! Gött somfan. Hittade massa söta kort på mig när jag gick där hihi, tog kort på det så de kommer kanske in sen, fast skärpan blev kass haha. Men vi hörs sen när jag är hemma igen! Ska fixa pass idag också för mitt har gått ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0