raaast

Har nyss ätit upp min låda med makaroner och köttebullar! muums, blev mätt som en plätt! Sitter och lyssnar på go musik och ska väl snart traska tillbaka till paradiset! Älskar dom söta ungarna! Och jag kan säga att jag har ett par goa favoriter! Så sjuukt söta. Det var en liten grabb på sovstunden som inte fick sova mer, för han får inte det för föräldrarna eller något så fick han sätta sig utanför i soffan. Så sitter han upp och sover vettu med huvudet hängande ner, så jag tog han i knät och försökte väcka honom lite smått men han sover som en stock! Men ja fick allt väckt han tillslut, men ja äälskar kidzen! Helt underbara! fast vissa är lite smått jobbiga haha men det överlever jag.


Det är inte dom på bilden men domhär ungarna va ju lika söta hihi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0