hejsan hoppsan

Har inte varit på bra humör idag.. varit trött och haft tusen tankar i huvudet. Har typ suttit och gjort ingenting hela dagen efter klockan 1 då. Drog bort till Rebecca en stund bara. Sen när jag skulle åka och hämta ut min parfym som har kommit så hade jag bara med mig mammas legitimation så behövde ja ju självklart ha med mitt också -.- så det var bara att åka hem och hämta de.. Sen fick jag iallafall hem dendär jävla parfymen haha och gött som fan luktar den! Sen kommer pappa hem och gör bara dagen BÄTTRE!! Kommer in i dörren och säger: Vill du till liseberg på söndag ? Du får 5 biljetter så kan du ta med dig 4 kompisar så har ni gratis entre gratis åkpass och mat för 50kr och så får ni en lott också. DE KAN INTE BLI MER UNDERBART ? :D Så på söndag bär det av till Liseberg!!! :D


Kommentarer
Postat av: evelina jonsson

yeeeye :D can't wait :D

2010-09-04 @ 13:31:08
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0