The bed at a better time

Har kollat på massor med klipp från paradise hotel och även parallel hotel, när man väl börjat kolla så kan man ju inte sluta.. Iallafall, klockan är snart halv 11 och jag ska faktiskt ta mig till sängen, vanligtvis när jag skriver det brukar klockan vara efter 12. Men nä, måste sova mera! Är alldeles för trött i skolan! inte bra. Lägger mig och läser en bok som vi ska ha läst i svenskan, skitdålig men de måste ju göras så. Hinner jag slänger jag upp en bild på dagens outfit imorgon för har ingen bild klar nu. Och imorgon jävlar, då blir de träning! INGET KAN HINDRA MIG! Inte ens dom jäävla bussarna. Jag tar mig fram på mina fötter om de ska va så!


sometime I want to turn back time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0