Saturday is over

Jag & Felicia kom nyss hem till mig. Vi har varit borta hos Elin Axelsson hela kvällen, softat kollat på film och så. Det har varit en lugn lördag. Gick ner till torget vid 12 och mötte upp min moster och hennes kompis Annika. Gick och köpte en ros till pappa som han ska få imorgon på fars dag! Sen gick vi till Lejas café och så åt jag frukost och så fikade vi lite. Det blev en hälsomacka, smoothie och en kladdkakebit med grädde! mums :) Sen så skulle dom till torp så då släppte dom av mig hemma hos mig. Jag åt lite oså sen åkte jag ner och hämtade Felicia så har vi bara softat hemma hos mig tills vi drog till Elin. Vi sjöng karaoke å massa annat skoj! Nu ska vi dra på en rulle film å somna så gossigt till den! Vi hörs imorgon babes! ♥



två söta bilder från Lejas café!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0