Det går bra nu, kompis det går bra nu...

Rubriken säger allt! Jag kör på somfan nu, GRYMT! Vid 5 tiden ungefär kom Felicia och hämtade mig så drog vi ner till gymmet, körde på somfan till klockan 7, sen gick vi direkt till Sin Clair där jag dansade i en timma! Körde även styrka på dansen! Jäävlar va gött det är, jag är på gång nu! Kompis de går bra nu.. ;) Nu är jag iallafall helt slut, ska plocka iordning lite på rummet för det ser ut som F*N. Sen kanske jag kollar på paradise hotel på TV6.se för missade avsnittet 19.30 på TV:n. Ska också lägga mig i TID = inte försent.

Imorgon ser dagen ut såhär eventuellt:
Skola til halv 3 och går sedan direkt ner till stan.
Möter upp Felicia och vi går till gymmet.
Tränar och kanske solar.
Klockan 6 drar jag å dansar i en timma med Malin.
På kvällen vet jag inte vad som händer, men de märker vi då! ;)

En feeeeet hiss till att det är fredag imorgon! Veckorna går sååå fort, och snart är det Julafton! :D

Vad händer i helgen? :D Ska ni hitta på något roligt?


Kesha - We R Who We R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0