Q & A.

Tänkte svara på en del frågor som jag har fått men glömt svara på.
 
jennifer Om: Lovely
Vart köper du dem ifrån :)?
 
SVAR: Dessa två köpte jag från Nordicfeel.se
 
Anonym Om: JAG FICK JOBBET!
vart?
 
SVAR: Coop Forum på Torp Köpcentrum!
 
Anonym Om: NEW IN.
Var är jeansen ifrån?
 
SVAR: De rosa är från Zara & de svarta är från Gina Tricot.
 
Amanda Om: NEW IN.
Vart kommer de sjukt snygga rosa byxorna ifrån?
 
SVAR: De är från Zara!
 
Anonym Om: NEW IN.
Var är topparn ifrån? :)
 
SVAR: De är från Chelsea.
 
Vart är ditt linne ifrån? :)
 
SVAR: De är ifrån Nelly.com!
 
vart är tröjan ifrån?
 
SVAR: Jag vet faktiskt inte. Har fått den av min moster.
 
Anonym Om: Daaaance.
kan du inte berätta om din och din killes relation? har ni det bra? eller bråkar ni mycket oså? du är så himla fin och din blogg är riktigt bra! :D
 
SVAR: Tack så mycket va glad ja blir! Jo visst kan ja berätta lite kort. Vi har de jättebra men självklart tjafsar vi då och då som de flesta gör, men vi blir alltid vänner direkt igen. De bästa är att vi alltid har kul tillsammans, vad vi än gör. Vi kan ligga hemma och bara skratta åt varandra. Han är världens finaste kille och jag älskar honom såå mycket!
 
Åh jösses vilka super snygga brallor Elin !! Vart finns det att köpa ? ;)
 
SVAR: Tack så mycket! De är från Nelly.com! :)
 
Vart har du köpt din långa kofta? :)
 
SVAR: Den har jag köpt på Vero Moda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0