Söndagsträning.

30min pw, bröst, triceps & axlar!


Kommentarer
Postat av: Louise Sköld

Du kör för många muskelgrupper/dag verkar det som. dels för att du inte hinner "köra slut" på dem (såvida du inte är där läääänge) och sen måste varje muskelgrupp vilai minst 48 timmar! kram

Svar: Jag kör inte alls för många muskelgrupper/dag. Jag har fått hjälp med mina pass av sånna som verkligen kan så jag vet allt vad jag gör! Och jag vilar mina muskler i mer än 48 timmar innan jag kör dem igen eftersom jag inte kör samma muskler varje dag! Jag har 3 olika pass som jag kör. Och när jag har kört de första passet så vilar de musklerna i 1 vecka innan jag kör dem igen. Och eftersom jag har väldigt fullspäckat schema så måste jag dela upp allt på tre pass för att hinna med allt, och de funkar jättebra.
Elin Johansson

2013-01-21 @ 22:12:40
Postat av: Anonym

Louise Sköld: Är du någon form av PT? Eller är du bara en som tror att du kan något?! Jag tror att du inte vet vad du pratar om. Du har absolut ingen aning hur Elin tränar och drf är det helt onödigt och lägga en sådan kommentar. Kanske drf du inte är så omtyckt av många.

2013-01-24 @ 16:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0