Q & A.

Anonym Om:
Vad kostade skorna? :)
 
SVAR: De kostade 1199kr.
 
Anonym Om: Q & A.
hur är bootsen i storlek? har 36 å provade primebootsen som var alldeles för stora å jag antar att det är johnny bulls du har :)
 
SVAR: Det är nog ungefär som primeboots skulle jag tänka mig. Jag har egentligen 39 men på mina boots har jag 38 och de sitter perfekt, kan nog även få i en varmare socka till vintern. Och ja det är Johnny Bulls. :)
 
Skriv gärna namn när ni ställer era frågor! Blir så mycket roligare att svara då! Kram :)
 
 

Kommentarer
Postat av: :)

vart köpte du dem??

Svar: http://elinmyname.blogg.se/2012/august/q-a.html#comment
Elin Johansson

2012-09-13 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0